Subject: andmepäring
From: Margarete Jürjo <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Feb 2025 08:57:59 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Palume andmetega abi. Nimelt on raamatupidajal Hansa programmis ca 200
kinnistu reg numbrid vahepeal muutunud. Kuna seal ei ole peale nime teisi
väljasid, millega saaksime ise kiiresti uue registrinumbri leida (nimed on
meil liiga korduvad), siis uurin, kas äkki RIKil oleks sellise päringu
tegemise võimalus?

St manuses olevas tabelis on vanad/aegunud reg.numbrid ja oleks kõrvale
vaja praegu kehtivaid reg.numbreid.

Ette tänades,

Margarete Jürjo

Metsanduse spetsialist

Mobiil +372 5656 1088

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tornator Eesti OÜ

Lõõtsa 5   °  11415 Tallinn   °  Eesti   °   <http://www.tornator.ee/>
www.tornator.ee

Vastutustundliku metsanduse eestvedaja

See e-kiri on konfidentsiaalne. Kui kiri on Teile saadetud kogemata, siis
palun teavitage koheselt saatjat ning kustutage see oma postkastist.